LIFERIA BOX LISTOPADOWY

Co może uszczesliwić kobiete jak nie kosmetyki ,oh tak!!! mam cos super dla was cos cudownego ,mam przyjemnosc testowac listopadowy box LIFERIA.
   Mam nadzieje ze bedzie sie wam podobał box i bedziecie czekac na nastepne ,bo kobiece piekno nie ma granic chcemy wygladac ładnie ,dzieki tym kosmetykom bedziemy jak boginie,
bo kobieta jest stworzona dla tych kosmetykow ,na poczatku wam przyblize co zawiera te pienie   zapakowane pudełko
       Jestescie ciekawe ?Bo ja tak i nie moglam sie doczekac aż dostane to pięknie zapakowane pudełko z kosmetykmi,gdy otworzłam je wkoncu oczom nie wierze!Od razu zakochałam sie w nich szczególnie  w kawowym scrub rozkosz dla duszy nie samowity zapach kompozycja  roznych olejków.
Ale moje drogie jezeli nie sprubujecie same ,to sie nie przekonacie ,wiec do dzieła poczujmy sie jak   w domowym SPA

                           Box zawiera kosmetyki 
-puder mineralny w kompakcie VG Professional
-żel ze swietlika lekarskiego i herbata do powiek i pod oczy Floslek
-maseczka do twarzy UNANI
-mleczko HydraPlus do mycia twarzy Naobay
-kawowy scrub do ciała MR.Scrubber


Na poczatek  maseczka do twarzy UNANI  ,Hiszpania

Maseczka chroni a zarazem pielegnuje nasza delikatna skore,a takze ja nawilza ,jednoczesnie usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia .Jezeli bedziemy ja stosowac raz lub dwa razy w tygodniu mozna zauwazyc juz pierwsze efekty przyspieszenia regenarcji komorek oraz odnowe skory twarzy.
Ja juz po kilku dniach uzywania zauwazylam efekty skora stala sie bardziej nawilzona ,,lsniaca i delikatna w dotyku jak płatek róży

Jezeli chodzi o konsystencje jest bardzo fajna ,aplikacja takze nie sprawia problemu ma wygodny dozownik ,jest bezbarwna ,pojemnosc jest wydajna wystarczy nie wielka ilosc ktora naklada sie na oczyszczona skore ,pozostawic na co najmniej 10min.a potem zmyc wodą,po osuszeniu czuc ta delikatnosc ten aksamityny dotyk na twarzy.

Mleczko do mycia twarzy HydraPlus  Naobyay,Hiszpania

To cos odpowiedniego dla osob o suchej skorze wiem cos o tym bo sama mam sucha skore ,zawarty ekstrakt z aloesu ,jabłka oraz oleju ze słodkich migdałów .I dzieki oleju z palmy kokosowej  moja skora jest oczyszczona i czuc efekty złuszczenia dzieki czemu moja cera jet promienna i czysta.

Jezeli chodzi o konsystencje jet odpowiednia ,pojemnosc jest wydaja ,aplikacja produktu aby nie sprawia najmniejszego problemu ,wygodny aplikator pozwala na wygodne dozowanie zapach tez jest przyjemny ,łatwo sie spłukuje i mozna sie cieszyc swieżą i czysta skora.

Kobietą byc kobieta ah spiewc sie chce ...lecz same mleczka nie wstarcza mam dla was cos wspanialego az chcialoby sie powiedziec "lustereczko lustereczko powiedz przecie kto jest najpiekniejszy na swiecie" kazda z nas chcialaby miec perfekcyjny makijaz swieżą i aksamitną skore  i tu mam cos dla was nowosc juz nie moglam sie oprzec i nie uzyc tego miesci sie w torebce nawet kopertowce do cudownej kreacji ,by przypudrowac nosek  ,istne cudenko.

                                               Niezbednik kazdej kobiety ;
        puder bo to puder mineralny w kompakcieVG Professional ,HISZPANIA


I jak wam się podoba dla mnie bomba dzięki gąbce łatwo się nakłada jest bardzo delikatny  wygodny i co najważniejsze daje niesamowity efekt ,cera jest gładka a makijaż wychodzi perfekcyjnie dotychczas miałam mieszane uczucia związane z pudrami w kompakcie ale zdradzę wam coś on podbił moje serce mały elegancki z lusterkiem. Czego chcieć więcej?!

Kolejnym produktem jest swietlik lekarski pod oczy i powieki FOSLEK,POLSKA


Świetlik jak wiecie jest swietnym lekarstwem usuwa objawy zmecznia gdy siedzimy dlugo  w złym oswietleniu,lub bardzo suchym pomieszczeniu ,ale takze chroni nasze oczy przed łzawieniem oraz podrażnieniem okolic oczu to ważne .Posiada dzieki wyciagowi ze swietlika wlasciwosci przeciwzapalne,A kojacy ekstrakt z herbaty przeciwswiadowo ,wiec warto poleci osoba ktore spedzaja dlugie godziny w takich pomieszczeniach jak biura ,spedziajace czas przed komputerem lub noszace okulary.



Jezeli chodzi o konsystencje jest w formie galaretki ,łatwo sie ja naklada i rozprowadza na powiekah jak i pod oczami .

                            Na koniec  nowość Kawowy scrub do ciała MR.SCRUBBER,Ukraina

Oprócz aromatycznej kawy mozna tam znalezc az 7 różnych olejkow ktore łączą sie  w aromatyczny zapach i tworza doskonała kompozycje sprawiaja one ze nasza skora jest nawilżona  i odżywiona ,sprobowalam bo dotad nie uzywałam takich produktow zaskoczenie bylo przyjemne nie powiem po dluzszym stosowaniu napisze wam cz widac efekty jakie zapewnia nam scrub ,gramtaura scrubu jest fajna nie ma problemy z  rozprowadzaniem jak i z spłukiwaniem ,za to swietnie pachne kompozycja olejkow i kawa.

ZAPRASZAM NA STRONE  LIFERIA PL

ORAZ NA FAN PAQE NA FACEBOOK


INSTAGRAM


















Komentarze

  1. Miałam okazję przetestować świetlik jest super co do pozostałych jestem ciekawa i chętnie wypróbuję po takiej recenzji na pewno

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne produkty mialam okazje poprubowac i z mila checia czekam na kolejne kosmetyki z boxu liferia i z mila checia cos zamowie

    OdpowiedzUsuń
  3. cudenka najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. tez testuje box listopadowy barodzo przypadł mi do gustu scrub do ciala,juz nie umiem sie doczekac grudniowego box liferia,oraz twoich wpisow na blogu bardzo mi sie podoba twoj blog .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. czy beda kolejne pudeleczka ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty