rimmel WeMeUp

Zostałam inspiratorka rimmela ,podkład  z witamina C jest rewelka jako mloda mama chce wyglądać zawsze swiezo .Gdy trzymałam kurierem paczuszkę z #WeMeUp
#InspiratorkiRimmelPolska@RimmelPolska
postanowiłam go odrazu użyć i tu wielkie łał
bardzo lekka kosystencja ,bardzo fajnie się rozprowadza odrazu czuć na twarzy poczucie świeżości i odrzywienia jaka zapewnia witamina C,ponadto tusz #WeMeUp jest świetny nie ma przykrego zapachu jak to zwykle bywa z maskarami ,pachnie zielonym ogórkiem nie skleja rzęs są on wyraziste podkręcone nawet mój maz zauważył co faceci maja problem z dostrzezeniem takich szczegółów .Wracając do poprzedniego gdy nalozylam go na twarz wogole nie czuć ze ma się fluid na twarzy jest jak krem lekki no i uciekam sobie popołudniowa drzemkę z synusiem gdy się obudziłam moja biala poduszka była nadal biala zero zabrudzeń jak to bywa po fluidach a maskara z rzęs  wogole się nie rozmazala  wiec jestem zadowolona ze mogę wyglądać zawsze świeżo nawet po popołudniowej drzemce z synusiem.<3 <3

Komentarze

Popularne posty