TESTOWANIE BALSAMU OIL ESSENCE Z SERII AA KOSMETYKI

Miałam przyjemność testowac i z miłą chęcią polecić  wam nowy balsam z serii aa kosmetyki oil Essence multi balsam
-multi odzywienie
 intensywnie nawilża
Sekretem jest Ylang Ylang
24h nawilżenia
z całą odpowiedzialnoscia mogę powiedzieć że jest super
zalety:
Ładny zapach
łatwo się rozprowadza
 Kosystencja lekka jak na załączonym zdjęciu jestem bardozadowolona z tego wwyboru cena jest bardzo rozsądną  i polecam  i zapraszam do zakupu.
Balsam oil essence jest
testowany dermatologicznie z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry.
• Z hipoalergiczną kompozycją zapachową
• Nie zawiera barwników i parabenów
• pH neutralne dla skóry
Od zawsze uzywam kosmetykow AA i jestem bardzo zadosolona a ten balsam jest strzalem w 10 .Polecam osoba z wrazliwej sklonnej do alergii oraz atopowej
Nawet maz ktory ciezko pracuje tu sklaniam sie ku dloniom po zastosowaniu nie sa szorstkie i mile a dotyku .

"Odwazylem sie uzyc balsamu zony poniewaz moje dlonie byly szorstkie bylem zaskoczony, po powrocie z pracy smaruje rece balsamem"
Tomek

"podczas popoludniowej kawy  zaproponowano mi zapoznanir s ie z balsamem jest rewelacyjny super zapach nic dodac nic ujac"
Agnieszka
"balsam jest rewelacyjny poczulam jakbym byla na egzotycznej wycieczce wsrod zapachow"
Dorota

Komentarze

Popularne posty