ewerydayme always ultra

na stronie ewerydayme dostałam się do kampani always ultra cos dla kobiet .
Jak kazda w te trudne dni potrzebuje skutecznej ochrony i pewności siebie czy to w pracy czy na dyskotece
Na początku miałam co do tego wątpliwości ale gdy zrobiłam test z przyjaciółmi na chlonnosc bylam pod wrażeniem nawet one ,kazda z nich jest zadowolona bo popatrzcie jak można łatwo i szybko przekonać sie czy naprawde są skuteczne .
Wracając do kampani paczka od grono ambasadorów jest wspaniala sklada sie z testów na chlonnosc bibulek oraz podpasek do tego ladne pudeleczka do pakowania dla przyjaciela znajomych czy tez siostry kuzynki itp.
No to zaczynam miłego testowania życzę  .


Marka Always od ponad 20 lat tworzy produkty dopasowane do potrzeb wszystkich kobiet. Nowe podpaski Always Ultra oferują do 100% ochrony przed przeciekaniem, nawet do góry nogami – dając uczucie świeżości oraz czystości. Ich nowa, delikatna powłoczka z otworami w kształcie litery V, pozostaje sucha i odprowadza wilgoć z dala od ciała, w głąb warstwy chłonnej. Środkowa warstwa wchłania wilgoć w kilka sekund i rozprowadza płyn równomiernie wzdłuż podpaski. Kolejna warstwa zawiera super absorbent, który wiąże płyn w żel, zapobiegając jego wyciekaniu. Super absorbent może wchłonąć nawet 10 razy więcej płynu niż sam waży. Rezultat? Do 100% ochrony przed przeciekaniem. Always Ultra zostały stworzone, aby nadążyć za aktywnym stylem życia. Dzięki nowej, delikatnej powłoczce i ochronie przed przeciekaniem, kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.

"Po wypróbowaniu nowych podpasek always ultra stwierdzam ze jestem zdecydowana na te podpaski niezawiodły mnie na każdym kroku w te właśnie dni a miałam dużo spraw na glowie iż zostałam świadkową na ślubie siostry,nie kazda w te dni lubi ubierać sukienki, i co się okazało always ultra nie zawiodły mnie sa cienkie dobrze przylegają do bielizny dobrze sie trzymają wiec mogłam śmiało ubrac moja ulubiona kreacje i bawić sie do samego rana,oraz podpaska dyskretnie zapakowana zmieści sie do każde kobiecej torebki wizytówek itp.polecam"
Iza💋



Komentarze

Popularne posty