recenzje z testowania monte snack

"Czytałam na ich temat wiele różnych opinii - tych dobrych jak i złych. Wiadomo, każdy ma inne preferencje smakowe. Jeśli chodzi o mnie i moje dzieci to kanapka w domu zrobiła dużą furore. Maluchy chętnie po nią sięgają ja z reszta też. Idealnie pasuje do kawy i dla dzieci na podwieczorek. Nie jest za słodka za to pożywna."
"Monte Snack. Pyszna mięciutka słodka kanapka. Delikatna w smaku, rozpływa się w ustach. Wspaniała przekąska dla całej rodziny. Nie tylko dzieci ją polubiły. Przypadła do gustu mnie i moim znajomym. Nie za słodka a w sam raz. A jak wam smakuje?"
"Monte to pyszne połączenie mlecznego kremu, orzechów
 laskowych i wyśmienitej czekolady! Niezwykła receptura
 sprawia, że Monte uwielbiają zarówno mali, jak i duzi! "
"Miękki, aksamitny biszkopt, niesamowity mleczny oraz czekoladowo-orzechowy krem kusi podniebienie. w 29 gr przekąski mieści się kwintesencja i eksplozja słodkiego smaku."

Komentarze

Popularne posty