Ambasadora H&S Cała Polska Walczy z łupieżem

Kampania Grono Ambasadorów i jestem jedną z nich dziś kurier przyniósł paczkę.
Zawiera ona:

Do własnego użytku...
1 szampon przeciwłupieżowy Head & Shoulders Menthol (250 ml)
1 zestaw testowy
Przewodnik projektu
Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym…
19 zestawów testowych Head & Shoulders:
• 1 saszetka szamponu przeciwłupieżowego Head & Shoulders
Sport Fresh 10 ml
• 2 paski testowe
• kupon uprawniający do zakupu szamponu przeciwłupieżowego
Head & Shoulders z 20% zniżką)
30 saszetek szamponu Head & Shoulders Menthol 10 ml

A także kupon rabatowy na zakup szmponu H&S w TESCO
No to start!!!!
MOJA OPINIA:
on HEAD&SHOULDERS to produkt do zadań specjalnych. Mimo swoich minusów takich jak wysuszanie włosów stosuje go od bardzo długiego czasu i muszę przyznać, że bardzo pomaga przy problemach z częstym i trudnym do usunięcia łupieżem. Jest on bardzo dobry w użyciu, doskonale się pieni, a dodatkowym atutem jest jego ładny zapach
ZALETY:
ładny zapach
 świetnie się pieni, 
odświeża

Komentarze

  1. Ja tez mam problem z łupiezem i H&S sie sprawdza ,skora glowy przestaje byc swedzaca i najwazniejsze po łupiezu to ładne wlosy,dobrze sie ukladaja i maja polysk.Czyli leczy i upieksza;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam problem z łupiezem i H&S sie sprawdza ,skora glowy przestaje byc swedzaca i najwazniejsze po łupiezu to ładne wlosy,dobrze sie ukladaja i maja polysk.Czyli leczy i upieksza;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt miętowy , daje naprawdę odczuwalne odświeżenie, to czego pragniemy latem.Włosy po nim szybko sie nie przetłuszczają.I jest bardzo wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. myslę ze H&S wystarczy jeśli mamy problem z łupieżem ale jak już poważniejszy problem to do lekarza.Póki co ja nie mam aż takiego wielkiego łupieżu i drobne dolegliwosci H&S zostaną zlikwidowane przy systematycznym stosowaniu.Ładnie pachnie i włosy są ładne.Polecam i pomógł.Czyli używać i leczyć a nie czekać aż będzie gorzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tego z mentholem.Zaskoczeniem dla mnie był ouczucie chłodu,bardzo pozytywne.Włosy są miękkie w dotyku,znika uczucie swędzenia..jak dla mnie ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. 36 year-old Executive Secretary Hamilton McCrisken, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Gaming. Took a trip to Humayun's Tomb and drives a C70. strona

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty