Ambasadorka SANeX dbom o zdrowie skory


W paczce Ambasadora otrzymasz:

-12 żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate dla bezpieczeństwa zostały ofoliowane, tak by nie zniszczyły się lub wylały podczas podróży do Ciebie
-12 dezodorantów Sanex Dermo Total Protection 7in1
-100 ulotek z kodami rabatowymi na produkty Sanex do wykorzystania w drogeriach Rossmann – podziel się nimi ze swoimi znajomymi, poproś aby przekazali je dalej:)

Trochę o sanex dermo Pro Hydrate:


OPIS PRODUKTU:

Opracowany specjalnie dla skóry bardzo suchej. Zatwierdzona przez dermatologów formuła zawiera naturalne składniki nawilżające, które pomagają przywrócić właściwy poziom nawilżenia skóry. Formuła Dermo Active 3 dostarcza trzech kluczowych korzyści dla zachowania zdrowia skóry.
1. Głębokie nawilżenie.
2. Ochrona.
3. Naturalne pH.

SKŁADNIKI:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Chloride, Sodium Lactate, Lactic Acid, Styrene/Acrylates Copolymer, Parfum, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Caprylyl Glycol, Zinc Sulfate, Benzoic Acid.





Opis produktu:
Sanex kompletna ochrona -7 korzyści:

- Skuteczna 48 godzinna ochrona przed potem i nieprzyjemnym zapachem

- Ochrona przed białymi i żółtymi plamami
- Uczucie świeżości

- Nie zaburza pH skóry

- Dba o dobrą kondycję skóry

- Nie wywołuje podrażnień

- Szanuje florę bakteryjną skóry 

Cena: 10-12zł / 50ml.
OPINIA:
Otrzymałam w ramach kampani do przetestowania sanex zel pod prysznic Darmo Pro Hydrate i przyznam że naprawdę spełnił swoje zadanie  nie podrażnia mojej skóry a przy tym ma fajny delikatny zapach  ,znajomi jak i rodzina są zachwyceni  nie spodziewałam się że będzie dobry,wcześniej zakupilam inna wesje sanex tak z ciekawości i bardzo miłe zaskoczenie oczywiście pozytywne ,co do konsystencji jest ok:)dobrze się pieni oraz rozprowadza opakowanie poreczne  chętnie zakupie go ponownie.

Komentarze

  1. SUPER JEST TEN ANTYPERSPIRANT ;) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Ja tez dziś odebrałam swoją paczkę i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona :) Kosmetyki są świetne, nie uczulają, co jest dla mnie najważniejsze :) Mają bardzo przyjemny zapach i myślę że są idealne aby dbać o moją i mojej rodziny skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się w antyperspirancie że długo pozostawia skórę bez uczucia nie przyjemnego zapachu a zel pod prysznic ma fajną konsystencję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty