JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA - PIELĘGNUJĄCY CREME SMOOTH

Na poczatku troche o marce NIVEA

NIVEA jest to linia produktów kosmetycznych międzynarodowego koncernu Beiersdorf AG z Hamburga w Niemczech.
Dobrze nam znany krem Nivea, ktory uzywam na co dzien,marka ta z roku na rok rozwija sie i wypuszcza na rynek co raz to nowsze prodkty aby zadowolic swoich klientow,jestem zadowolona z tego,iż uwielbiam kosmetyki Nivea sa w mojej rodzinie od zawsze i teraz tez stosuje je w pielegnacji calej rodziny.
Ostatnio wpadł w moje ręce JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA Mus z unikalną recepturą ekstraktu z jedwabiu i z odżywczym olejkiem migdałowym - doskonały dla skóry, która wymaga czułej i delikatnej pielęgnacji.


SKŁADNIKI;

Aqua, Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Hydrolyzed Silk, Xanthan Gum, PEG-14 M, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Sodium Benzoate, Limonene, Benzyl Alcohol, Citronellol, Linalool, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Parfum.

PRZYGOTOWANIE I STOSOWANIE;

  1. Mocno wstrząśnij puszkę przed użyciem.
  2.  Trzymając pionowo, wyciśnij niewielką ilość jedwabistego musu na dłoń.
  3. Nałóż mus na wilgotną skórę i umyj  ciało. Ciesz się chwilą podczas gdy mus otuli Twoje ciało i zmysły niczym jedwab.
Dokładnie spłucz. Pielęgnujący mus NIVEA dzięki łagodnej formule pozostawia uczucie jedwabiście miękkiej i gładkiej skóry!


                          Cechy produktu;

-mus ten posiada wlasciwosci nawilzajace jak i oczyszczjace
-posiada formułę zapachowa z wyczuwalną nuta migdałowa 
-jest on w formie delikatnej ,lekkiej i puszystej pianki 
-rozprowadza sie bardzo przyjemnie oraz bardzo dobrze sie spłukuje

   POJEMNOŚĆ;100-250ml
   CENA;0k.10,00

                                         OPINIA;

Żele pod prysznic mogą mieć przeróżną konsystencję i zauważyłam, że mocno wpływa ona na mój nastrój i odczucia wobec tego kosmetyku. Kremowe żele bardzo mnie relaksują, koją i mam wrażenie, że otulają moją skórę. Te typowe, półprzezroczyste, najczęściej owocowe czy kwiatowe żele dodają mi energii, pobudzają mnie i uelastyczniają moją skórę. Nigdy wcześniej jednak nie spotkałam się z żelem w formie pianki, co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem i już nie mogłam się doczekać wypróbowania go. 
Okazał się być takim cudownym, złotym środkiem między otulającym, nawilżającym, kremowym żelem a pobudzającym, półpłynnym czy galaretkowatym.
 Rozprowadzanie tej pianki po ciele jest czymś rewelacyjnym - daje mi tak przyjemne uczucie, jakbym właśnie serwowała mojej skórze coś niezwykłego i dbała o nią jak w SPA. 
Piana bowiem jest bardzo obfita, otula naszą skórę i rozpływa się na niej, pozostawiając ją nawilżoną i gładziutką.
 Z jednej strony koi i relaksuje, a z drugiej nie jest tak ciężki, jak kremowe żele, dlatego świetnie się również sprawdzi w czasie wakacji. Myślę, że będzie świetnie łagodził skórę po opalaniu i dawał uczucie lekkości oraz odświeżenia. 
Taka formuła niezwykle przypadła mi do gustu.  


                 Zapraszam rowniez do dołączenia do KLUB NIVEA w     ktorym tak jak ja mozecie uczeniczyc w testowanich     produktow Nivea za darmo i zadawac pytania ekspertom

Komentarze

Popularne posty