ambasadorka cafissimo

No i tak jestem ambasadorka cafissimo cala w skowronkach szczesliwa wkoncu mi sie udalo ,coz mam powiedziec przedstawie wam niezwykly ekspres do kawy CAFISSIMO od TCHIBO  💗

                            Cafissimo PURE White

Nowy ekspres Cafissimo PURE oferuje dokładnie to, czego potrzebuje prawdziwy smakosz najwyższej jakości kawy Tchibo zamkniętej w kapsułkach Cafissimo. Wystarczy nacisnąć jeden z trzech przycisków, by przygotować aromatyczne espresso, caffè crema z delikatną pianką albo łagodną kawę parzoną, a w razie potrzeby także filiżankę doskonałej herbaty.

Zalety ekspresu na kapsułki Cafissimo PURE:

  • 3 stopnie parzenia dla doskonałego smaku espresso, caffè crema, kawy parzonej lub herbaty
  • zintegrowany pojemnik na zużyte kapsułki (ok. 6 sztuk)
  • przestawiana i wyjmowana tacka ociekowa - zmieści się nawet nieco większy kubek czy filiżanka
  • wyjmowany zbiornik na wodę (ok. 1 l)
  • wyjmowana tacka ociekowa – dla łatwiejszego czyszczenia
  • dowolnie programowana ilość napoju
  • energooszczędny poprzez przycisk On-/ Off
  • automatyczne wyłączenie po upływie ok. 9 minut
  • 36 miesięcy gwarancji
  • dostępny w 3 kolorach
  • waga ok. 4 kg
  • wymiary: ok. szer. 15,4 x gł. 36 x wys. 27,2 cm
                                          Pyszne sniadanie z #cafissimo i @rekomendujto

         💗       #zapraszamnakawe   💗 #rekomendujto  💗  #cafissimo  💗

Komentarze

  1. Tez sie dostalam. Swietna recenzja! Ty masz chyba bialy tak?
    Ja mam czarny. Tworze wlasnie recenzje,tylko przy dwojce dzieci idzie mi to w systemie ratalnym.

    Zycze milych chwil przy pysznej kawce.
    Ktora najbardziej Ci smakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. caffe creme xl najlepsza do mojego duzego kubka taka jaka lubie i przyznam kampania byla udana wszyscy zadowoleni

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty